ראשי עיצוב אתרים מאמרים אחסון אתרים צור קשר

מאגר אתרים בתחום המדיה


האתרים שמועלים כאן נבדקים שאכן מתאימים ושייכים לחברות איכותיות ומקצועיות בתחום


עיצוב אתרים / בניית אתרים


אחסון אתרים / ריסיילר


גרפיקאים / מעצבים גרפים


צלמים


קידום אתרים


פלאשיסטים / מתכנתים


מאיירים / אנימטורים


קורסים בגרפיקה ומדיה


בתי דפוס ושילוט


מאמרים ומדריכים


שרותים נילווים במדיה


צור קשר


מאמרים ומדריכים > מיתוג מוצרים – כוחו של המיתוג

מיתוג מוצרים – כוחו של המיתוג

מיתוג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל עסק, בין אם הוא גדול או קטן, ובין אם הוא מסחרי או לא. האסטרטגיה האפקטיבית של המותג שלכם, אמורה לתת לכם יתרון משמעותי בשוק המודרני שהופך להיות תחרותי יותר ויותר.


אבל מהי בדיוק אותה משמעות של "מיתוג"? איך יכולה משמעות המיתוג להשפיע על עסק קטן כמו העסק שלכם?
במילים פשוטות, המיתוג שלכם הוא בעצם ההבטחה שאתם מעניקים ללקוחות שלכם. המותג מספר ללקוחות למה בדיוק הם יכולים לצפות מהמוצרים או מהשירותים שלכם, ומה מבדיל את ההצעה שלכם מההצעות של המתחרים שלכם. המותג שלכם נובע ממי שאתם, ממי שאתם רוצים להיות, ומהדרך שבה אנשים אחרים תופסים אתכם ואת המוצרים או השירותים שלכם.
האם אתם מתפקדים כחלוצים החדשנים בענף שלכם, או שאתם אחד העסקים המנוסים והאמינים שבענף שלכם? האם עלות המוצר שלכם היא העלות הגבוהה האפשרית והאיכות הגבוהה האפשרית, או שהוא בעלות הנמוכה ובאיכות הגבוהה האפשרית? אינכם יכולים להיות שני הדברים בו זמנית, ואתם לא יכולים להיות כל הדברים לכל האנשים. מי שאתם צריכים להיות מבוסס במידה מסוימת על מה שלקוחות היעד שלכם רוצים וצריכים שתהיו.
ביסודו של המותג נמצא הלוגו שלכם. אתר האינטרנט שלכם, האריזה וכל החומרים הקשורים לקידום המכירות – כל אלה צריכים לכלול את הלוגו שלכם שגם יתקשר את המותג שלכם.


אסטרטגיה של מותג ויושרה
אסטרטגיית המוצר שלכם היא: כיצד, מה, היכן, מתי ולמי – אתם מתכננים לתקשר ולהעביר את המסרים של המותג שלכם. ההחלטה היכן תפרסמו – היא חלק מהאסטרטגיה של המותג שלכם. גם ההחלטה לגבי מה תרצו לתקשר באופן חזותי ומה באופן מילולי – היא חלק מהאסטרטגיה שלכם.
באופן עקבי, מיתוג מוצרים אסטרטגי מוביל להון מותגי חזק. המשמעות היא שהמותג מביא ערך מוסף למוצרים או לשירותים של החברה שלכם, והוא מאפשר לכם לגבות יותר עבור המותג שלכם לעומת מחירם של מוצרים זהים שאינם ממותגים. הדוגמה הבולטת ביותר לכך היא משקה הקוקה קולה מול סודה גנרית. הקוקה קולה נבנה כמותג בעל הון חזק ולכן הוא מאפשר לגבות יותר כסף עבור מוצר זה. הלקוחות גם מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר עבור המותג.
הערך הפנימי הנוסף להון המותג מגיע בצורה של התפיסה הרגשית של איכות המוצר. לאחר שתגדירו את המותג של החברה שלכם, חשוב להדגיש מספר דברים: השיגו לוגו מדהים ומקמו אותו בכל מקום. רשמו את המסרים שהמותג שלכם אמור להעביר. המסרים המרכזיים אותם אתם רוצים לקשר למוצר שלכם. לא רק הלקוחות, אלא גם כל אחד מהעובדים צריך להיות מודע וצריך להכיר את התכונות של המותג שלכם.
חשוב מאד לשלב את המותג שלכם בכל אחד מההיבטים של העסק שלכם כמו למשל: האופן בו עונים אצלכם לטלפון, הבגד שלובשים אנשי המכירות בעת ביצוע שיחות מכירה, החתימה על הדואר האלקטרוני שלכם וכן הלאה. חשוב ליצור לחברה "קול" שישקף היטב את המותג שלכם. הקול הזה צריך להיות מיושם בכל התקשורת הכתובה והחזותית של החברה (למשל, קול ידידותי, מהודר, פורמלי וכדומה).

 


חזור למעלה
© כל הזכויות שמורות ל'המדיה' | עיצוב אתרים - גרייס דיזיין