ראשי עיצוב אתרים מאמרים אחסון אתרים צור קשר

מאגר אתרים בתחום המדיה


האתרים שמועלים כאן נבדקים שאכן מתאימים ושייכים לחברות איכותיות ומקצועיות בתחום


עיצוב אתרים / בניית אתרים


אחסון אתרים / ריסיילר


גרפיקאים / מעצבים גרפים


צלמים


קידום אתרים


פלאשיסטים / מתכנתים


מאיירים / אנימטורים


קורסים בגרפיקה ומדיה


בתי דפוס ושילוט


מאמרים ומדריכים


שרותים נילווים במדיה


צור קשר


מאמרים ומדריכים >הגדרת תפקידם של הביצועיסט ושל המעצב הגרפי / גרפיקאי

טיפים לעיצוב כרטיס ביקור

כרטיס ביקור נועד קודם כל פונקציונאלית כדי שהלקוח יוכל לפנות אלייך ולדעת במה החברה שלך עוסקת. המענה השני שכרטיס ביקור מספק מלבד השארת פרטים, הוא זכירות. כרטיס ביקור הוא משהו פיזי, לא כמו מספר בנייד שאחרי הרבה זמן לא זוכרים של מי המספר. מה גם שאם הלקוח שכח מכם ואחרי הרבה זמן הוא מוצא את הכרטיס, יש לו הזדמנות נוספת לפנות אליכם. המענה השלישי שכרטיס ביקור מספק הוא רושם. כרטיס ביקור מושקע ומעוצב יפה, ישאיר רושם חזק על הלקוח וזה חשוב מאוד. כרטיס הביקור צריך לשקף את אופי החברה / השרות שהיא מעניקה. כרטיס ביקור צריך להיראות כך שתתגאו בו ותשמחו לתת אותו.

מה כרטיס ביקור כולל

לוגו / שם חברה
שם פרטי ושם משפחה
תואר / תפקיד
פרטי התקשרות
גרפיקה

טיפים לעיצוב כרטיס ביקור

החלטה על סגנון / קו – חדשני, נקי, פשוט, פוטוריסטי, עמוס באלמנטים, מורכב, רשמי, רטרו, טבעי, שאנטי, גראנג'י, ילדותי, עשיר בצבעים, גרפיקה בעבודת יד וכו'

באיזה פורמט להשתמש

הפורמטים המקובלים של כרטיסי ביקור הם: מלבני שוכב או עומד.
שוכב – הוא השכיח ביותר.
הגודל השכיח ביותר של כרטיס ביקור 9x5 ס"מ. ריבועי – יוצא פורמט קומפקטי.
רצוי שגודלו של כרטיס ביקור לא יעלה על גודלו של כרטיס אשראי, כדי שיוכל להיכנס בקלות לארנק כשאתם נותנים אותו. כלומר 8.5x4.5 ס"מ
בעל חיתוך מיוחד (שטנץ) – פינות עגולות – ניתן לביצוע בעלות זולה. שטנץ מיוחד כמו עיגול, משולש או פיל קטן וכו', יעלו הרבה, היות ויש ליצור שטנץ מיוחד עבורכם.
דו צדדי – כרטיס ביקור מושקע לא ישאר בצד האחורי ריק. ככה תצרו הפתעה כשהלקוח יסובב את הכרטיס ויגלה משהו נוסף או שיניח את הכרטיס על השולחן הפוך, הוא לפחות לא יראה מלבן לבן.

קומפוזיציה

הנחת האלמנטים הגרפים על הדף. ניתן ליצור המשכיות של אלמנטים גרפים מהחלק הקדמי אל עבר האחורי.

טקסט

  • הפרדה ויזואלית בין גרפיקה ורקע, לבין הפרטים החשובים שהם הלוגו, השם ופרטי ההתקשרות. חשוב שהפרטים יהיו ברורים וקריאים ולא ייעלמו ברקע ואז יהיה קשה לקרוא אותם.
  • את הטקסט, יש לכתוב בתוכנה וקטורית כמו אילוסטרטור, אחרת אם נרשום בפוטושופ יכול לצאת מפוקסל או פשוט לא מספיק חד, במיוחד כשמדובר בטקסטים קטנים.
  • גודל הטקסט – היות וכרטיס ביקור הוא פורמט קטן, מסתכלים עליו מקרוב ולכן הטקסטים צריכים להיות קטנים. אך לא מדי קטנים כדי שגם אנשים מבוגרים וכבדי ראיה יוכלו לראות.
  • בדר"כ כשמדובר בפרטי התקשרות שצריכים להיות קריאים, לא כדאי להתחכם עם פונטים מוזרים ובעייתים.


תוספות

  • הנייר הכי נפוץ להדפסת כרטיסי ביקור הוא כרומו 300 גר'. הוא גם הזול ביותר. לעומת זאת, אם רוצים להשקיע יותר, אפשר להשתמש בנייר מיוחד כמו נייר במרקם מיוחד, נייר ממוחזר, נייר קרטון, שקף, אלומיניום וכו'.
  • למינציה – תוספת זו תיצור שכבה פלסטית על גבי הנייר ותגרום להדפסה להראות יותר מקצועית. למינציה מגיעה במצב של מט או מבריק.
  • לקה סלקטיבית UV – מצב בו רק אזור מסויים בכרטיס הביקור מבריק למשל הלוגו. ההדפסה תראה מושקעת יותר.
  • צבע מיוחד כמו זהב – כשרוצים ליצור רושם יוקרתי / עתידני.
  • אומנם אנחנו בעידן המחשבים, אבל תמיד טוב שיש בארנק כמה כרטיסי ביקור שלכם.

© כל הזכויות שמורות ל'המדיה' | עיצוב אתרים - גרייס דיזיין