ראשי עיצוב אתרים מאמרים אחסון אתרים צור קשר

מאגר אתרים בתחום המדיה


האתרים שמועלים כאן נבדקים שאכן מתאימים ושייכים לחברות איכותיות ומקצועיות בתחום


עיצוב אתרים / בניית אתרים


אחסון אתרים / ריסיילר


גרפיקאים / מעצבים גרפים


צלמים


קידום אתרים


פלאשיסטים / מתכנתים


מאיירים / אנימטורים


קורסים בגרפיקה ומדיה


בתי דפוס ושילוט


מאמרים ומדריכים


שרותים נילווים במדיה


צור קשר


מאמרים ומדריכים > 5 טיפים לעיצוב נכון של אתר תדמית

5 טיפים לעיצוב נכון של אתר תדמית

במאמר זה אסביר על 5 טעויות נפוצות שיצא לי לפגוש באתרי תדמית, על מנת שתוכלו להימנע מטעויות אלו כשתחליטו שהגיע הזמן לייצג את אתרכם בפלטפורמה העצומה והעוצמתית הנקראת אינטרנט.

1. ספק תוכן מושך ובעל ערך

שים לב שבכל עמוד יש לך משהו להציע. אני יודע שזה לא קשור ישירות לעיצוב, אבל זה הרבה יותר חשוב. ראיתי הרבה מקרים שלא כל כך שמים לב לתוכן, ומנסים לפצות על זה עם עיצוב יפה. אז בואו נחזור שלב אחד אחורה בשביל להבין שבסופו של דבר עמוד תוכן מיועד קודם כל בשביל לספק תוכן - מידע מועיל או מעניין לגולש. לכן לפני שאתה פונה לעיצוב עלייך להתמקד בבניית עמוד עם מידע שימושי לגולש.

כמו כן תוכן מתעדכן ומתחדש עוזר מאוד בקידום האתר במנועי החיפוש. תוכל להשיג זאת בקלות בעזרת מערכת ניהול תוכן (CMS), דרכה תוכל לעדכן את אתרך באופן עצמאי ויומיומי.

2. הימנע מהסחות דעת

א. אל תסיח את דעת הגולשים עם טקסטים מהבהבים או רצים, תמונות GIF מרצדות או מנגינות אוטומטיות. אנימציות וצלילים מסיחים את הדעת, ולכן הגולשים לא יוכלו להתרכז בקריאת הדברים שאותם אתה רוצה להציג להם. זה יהיה כמו לנסות לקרוא עיתון כשמישהו צובת אותך כל הזמן. כמו כן אנשים עם חיבור אינטרנט איטי יכולים להתעצבן על זה שלוקח לדף שלך הרבה זמן להיטען בשביל שטויות ובניגוד לרצונם.

ב. אל תעצבן את הגולשים עם חלונות קופצים. אף אחד לא אוהב חלונות קופצים. הסיבה היחידה שיכולה להיות לבעל אתר לשים חלונות קופצים היא כי האינטרסים שלו יותר חשובים לו משל הגולשים. כולנו יודעים כמה זה מעצבן לגלוש לאתר עם חלונות קופצים, אך כאשר אנו בנעליים של בעל האתר, אנו שוכחים לראות את זה מנקודת מבטו של הגולש.

כשאנו בונים אתר עלינו תמיד לחשוב על מה יהיה נוח לגולש, מה יהיה כיף לראות ומה יעזור לו להנות בעודו מקבל את המידע שאנו מספקים. יש לבנות אתר תדמית כשבראשינו נקודת מבטו של הגולש, ולא של איש עסקים.

3. שימוש נכון בקישורים

א. אל תשתמש בקו תחתון תחת מילים שאינם קישורים. באינטרנט, כאשר אדם רואה מילה עם קו תחתון הוא אוטומטית יחשוב שזהו קישור, וינסה ללחוץ עליו. זה יהיה מעצבן בשבילו לגלות שזה לא לינק. במקום זאת השתמש בסגנון italics, תגית או השתמש בצבע אחר.

ב. כאשר אתה רוצה לקשר לעמוד מסויים באינטרנט, נסה שמילת הקישור תהיה בעלת משמעות כלשהו, ולא מילים חסרות ערך כמו "לחץ כאן". הגולש לעיתים קרובות לא קורא את כל הטקסט בעמוד אלא סוקר אותו במהירות, ולכן אתה רוצה שמה שיקפוץ לו לעין לא יהיה איזה "לחץ כאן" חסר משמעות, אלא משהו בסגנון של "מבצעים חמים" או "מוצרים נבחרים".

4. נגישות

לצערי פעמים רבות הגעתי לאתר תדמית של עסק מסויים, והאתר לא סיפק לי את המידע שהייתי צריך. כשרציתי לפנות לבעל אתר התדמית כדי לשאול אותו, לקח לי הרבה זמן למצוא את פרטי הצור קשר שלו.

פרטי צור קשר, או קישור אליהם, חייבים להיות נגישים מכל מקום באתר, ובפרט בעמוד הבית ועמוד הנחיתה של אתר התדמית. הגולש חייב לדעת שבכל רגע שירצה יוכל ליצור קשר עם העסק שלך, בין אם טלפונית או דרך טופס יצירת קשר. אם אתה לא יכול לפרסם דבר כזה מכיוון שפשוט אין לך מספיק כוח אדם לטפל בפניות, תוכל לציין זאת ובכך למנוע מהגולשים לחפש דקות ארוכות אחר הטלפון שלך, רק בשביל להתאכזב ולגלות שדבר כזה לא קיים באתר.

5. עצות כלליות

א. וודא שאתר עובד - בדוק את כל הלינקים באתר, גם קישורים פניים וגם חיצוניים, ומנע הודעות שגיאה וקישורים שבורים ככל הניתן.

ב. הימנע מהעתקת תוכן - לא רק שזה לא חוקי ולא מוסרי, דבר זה יכול להפיל אותך כשזה מגיע לקידום במנועי חיפוש. גוגל למשל טובה מאוד בזיהוי תוכן מועתק, ואם האתר שלך יימצא פסול תוכל לשלם על זה בערך נמוך בתוצאות חיפוש במשך שנים. אל תעשה את זה.

ג. שלב את מיתוג העסק שלך בעיצוב אתר התדמית. כמו שאמרנו קודם, אתר תדמית הוא כרטיס הביקור שלך באינטרנט. איך שהוא נראה, ככה העסק שלך נראה. לכן עלייך להתאים את אתר התדמית כמה שיותר לעיצוב העסק שלך (צבעים, אווירה וכו'), ובכך ליצור התאמה בין העולם האמיתי לעולם הוירטואלי.

לסיכום ברצוני להגיד שבכדי להקים אתר תדמית מוצלח דרוש יותר מחמש דקות (וחמש טיפים), אבל רציתי לשתף בכמה נקודות שראיתי שחוזרות על עצמן ברחבי האינטרנט.

אתר תדמית טוב הוא אתר שמגדיל את הרווחים לעסק שלך, ולכן עליך להתייחס אליו ככלי שיווקי חזק ולהשקיע בו ככזה.

מקור המאמר: אתר מאמרים | כותב המאמר: חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:


חזור למעלה
© כל הזכויות שמורות ל'המדיה' | עיצוב אתרים - גרייס דיזיין